Kallt idag

Bara 3 grader var det för en stund sedan. Det är ju visserligen rätt skuggigt här uppe, men kallt som bara den ändå. Påminner mig för övrigt om att vi måste krafsa ihop grushögen innan det fryser på riktigt. Det vet man aldrig när det blir. Man vill ju ha något att sanda med i vinter, brukar bli isgata upp till oss - inte alls särskilt roligt! På tal om vinter, tänk när man får vara ute på en skotertur med sin nära och det ser ut såhär;




När jag ändå är i bildsvängen, så här ser fuktskadan ut med mögel och hela härligheten...



Och den här duschen vill jag ha, men inte Daniel... Återkommer med hur det gick!



Sitter annars med hemtentan, men jag har skrivit mycket nu och måste få lite distans till det hela. Man blir ju s.k. hemmablind och vet till slut inte om det är bra eller dåligt. Den saken är inte säkert jag vet bättre imorgon eller nästa vecka heller. Men inlämnas ska den senast på torsdag i alla fall. Tänkte hur som helst ta en paus nu. Ska ta mig upp på byggställningen och måla på några vinsdkivor som taknissarna har satt upp. Men eftersom de kapat i änden är det oskyddad nu och det ska vi ändra på! De håller nog på att sätter självaste takplåten nu. Har en liten (57 cm och 29 kg nu) vovve som kräver mattetid nu också så det är bäst jag går ut en sväng nu!

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Kusinus

usch låter inte så kul med hemtenta , går det bra då ? härlig vinterbild du hade lagt ut, jag längtar så tills det blir massor av snö (om det nu blir ngn alls)

2008-10-14 @ 21:56:55
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0