Morrn, morrn

Har kikat lite på Rix MorronZoo! Det är riktigt roligt tycker jag. Känslan att sitta på morgon och titta på TV sådär är förvillande lik när man brukade se Sommarlovsmorgon, eller jukalendern eller liknande... Imorgon bitti bara måste jag se, då kommer Tony Irwing dit. Men mamma är borta så jag är ju ändå uppe med hundarna så det ska nog inte vara några problem. Satte nyss ut Pajasen på bron, ett under att någon vill vara ute i det kyliga höstrusket - burr!

Nä, om man skulle sätta igång och läsa lite bok. Vad sägs om den upplyftande titeln "Svensk utbildningshistoria", och jag lovar, den är ungefär lika rolig som det låter. Hmm, kanske ska mysa ner mig i sängen igen, med boken alltså. Frågan är om man kan hålla sig vaken...?

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött =)

Ja,jag och björn ska faktiskt åka dit nu till helgen, imorgon närmare bestämt =) är ju dock ingen snö där än, men lite fjäll luft kan man ju få andas in om inte annat =)

2008-10-16 @ 11:15:05
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0