NU...

... har jag lämnat in min hemtenta. Kändes som att jag hade skrivit färdigt liksom. Bättre att slippa sitta och undra om det inte är något jag måste ändra... Det går som det går ändå, känner på mig att det inte är tillräckligt utvecklat och för liten visad förståelse av kurslitteraturen. Har jag jättetur klarar jag mig, lite mindre tur så behöver jag bara komplettera med någonting - och har jag otur måste jag göra en ny tenta. Så nu blir det pirriga tre veckor tills vi får resultaten!

Ska försöka läsa in lite av litteraturen till nästa delkurs nu, kanske dammsuga sortera och hänga tvätt, gå med voffsarna, äta mammas mumsiga tacopaj till lunch och... och... och...

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh tacopaj är så jäka gott .. sådan brukar jag också göra =)

2008-10-15 @ 14:17:12
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0