Öhhmm

Jaha! Vad ska man göra nu då...? Har "inget" mer att läsa känns det som.. Har visserligen hemtenta på måndag men vi får ju inte uppgiften förrän då. Det fastnar liksom inte så mycket när jag läser bara för läsandets skull. Jaja, kanske inte så mycket annars heller... men det känns lättare när man vet vad man ska leta efter i alla dessa böcker. En bok som jag skall ha hade inte kommit på bibblan än, Har jag tur kanske den kommer i veckan. Men det är ju ändå lite sent att läsa in sig i den då, men nöden har ju ingen lag. Får annars klara mig utan helt enkelt...

Varit ute med voffsen i regnet, ja eller jag hade väntat mig att gå i ösregn men det stänkte lite bara så det var ok ändå. Pajsanen är en liten skitgris han, gick i ALLA lerpölar han kunde hitta. Bara kutade igenom dom, halkade och for. Kom sedan och hoppade lite på matte! Hm! Konstigt nog blev jag inte så skitig ändå... Fick iaf duscha av dem båda två idag igen. Blir ju så när det är blött ute och verkligheten inte enbart består av gräs. Jag menar det är väl skillnad på att bara vara blöt och vara blöt OCH skitig (grusig, lerig). Takläggaren är förresten inte här idag... konstigt... De skulle iaf bli klar med baksidan denna veckan hade han sagt. Fast kanske inte om det skall regna såhär resten av veckan. Det är iaf reglat klart - färdigt för plåt och vindskivor. Typiskt att framsidan kommer sist - den som alla SER när de åker förbi.. Haha! Om de tittar upp förstås...

Knäppte lite bilder när vi var ute på promenad förra veckan, hösten är ganska fin den med!

                       

Svamparna är stora i år :)          Försöker han gömma sig??

                      

Träden börjar få lite färg i alla fall. (På det här stället var det geggigt värre idag kan jag lova, största orsaken till hundduscningen)



Pajas hittade en pinne efter vägen som han absolut skulle ha med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0