Redan torsdag

Hur fort kan en vecka gå..? Shit, my God... Man hinner ju inte alls med här!

Idag fick jag gå alldeles ensam med min vovve, det är inte ofta det händer. Men mamma är hemma så då gick hon med sin egen voffs. Pajasen är så mysig att ha med, särskilt när man är ensam, väldigt lydig och lyhörd. Han blev inte knäpp en endaste gång på vår tur idag, hehe! Mys, mys.
Senare ska vi åka och hämta lilla vagnen. Ska göra en kycklingsallad strax så att jag hinner äta innan D kommer hem. Jag tror han får en låda med att äta i bilen (när jag kör) så att vi kan fara med en gång. Återstår att se om vi kan hitta något ställe som kan hysa den i vinter... Vill ju helst inte ha den ute något mer nu när den är torr så att säga... hrmm...

Verkar som att vi måste köra den kära lilla Toyota på skroten *buäääh* Ingen som vill ha den... Måste fixa en biltrailer och köra ner den innan vintern.

Såg på Roomservice och Grey's anatomy igår, åhh så bra. Mina 'älsklingar' gör så fint  och är SÅ knäppa, hihi... Bra på TV hela veckorna nu. Jag kollar ju på alla inrednings- och renoveringsprogram som går jag, dv s Simon & Tomas, Äntligen hemma och Roomservice... Är det fler? Bygglov går ju inte just nu. Icke att förglömma Desperate housewifes som går på tisdagar, det missar jag heller inte så gärna.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej hej allt bra med dig? :D

2008-10-26 @ 08:13:25
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hej hej allt bra med dig? :D

2008-10-26 @ 08:13:32
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/
Postat av: vanja

jag är en tjej som gillar att kika runt på bloggar och få lite ide'er :D

2008-10-27 @ 20:25:01
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0