Update!

Ooooj, vad länge det går emellan vissa inlägg. Men mitt liv är ju så totalt ointressant så det finns inte. Jag bara pluggar, gör rent nån murstock där och sätter nån gipsskiva där... Fast en bil har vi ju köpt oss, Toyotan har ju bestämt sig för att nu räcker det! Efter typ 7000 mil (endast, ska tilläggas - det är ändå en -81). Men det är himla svårt att få tag på grejer till den. Annars; varit och ridit på långtur med syster, fick ju en halvdagstur i julklapp i fjol som jag utnyttjat nu. Vi red upp på Gösundaberget, det var ju skoj. Så nu har man varit där också. Hade ju 'fest' i helgen för Daniel. Det blev ju lyckat om än lite stelt och så (blev ju en massa sprit över...!?). Nu till helgen blir det fest (eller middag) för Jonny. Det blir nog kul, mycket folk lär det ju bli om inte annat. Nu är takläggaren här iaf och håller på med det nya taket. Längtar, det blir nog jättefint med nytt tak... iaf när vi har ny panel och så på hela huset!

Alla andra skriver ju om vikt och träning så jag ska väl också ta upp det. Kämpar väl som alla andra jag med, mer eller mindre kanske ska tilläggas. Det måste man när man ser ut som jag! Tror ju inte på att helt och fullt låta bli allt som är gott (och därmed onyttigt, tyvärr) för då slår det bara över, om nån frågar mig. Jag unnar mig bara...!?... Var iaf och nyttjade syrrans springmojäng (orbitrek eller vad det heter) och deras 'hemmagym' med hantlar och grejer igår. Sedan for jag hem och tog en prommis med vovvarna. Tänkte försöka göra detca 2 ggr/v. Just det ja, måste tala om det för syster också... Fast med hundarna går jag nästan varje dag, lite olika långt. Idag var vi ute i skogen, och jag menar verkligen ute i skogen. De tyckte jag var ganska knäpp som inte skulle gå på stigen, men de är ju med på allt så de skuttar glatt över stock och sten. Är ju jättebra träning för alla att ut och trampa i mossan! Fast det säkert roligt ut när man trasslar sig igenom sly och nerhängande grenar typ 15 m från den stora stigen...

Jag har ett problem: slut på hundmat och stängt på affär'n! Vad göra? Typiskt att hon hade stängt just denna vecka då, det räcker INTE till måndag, då har han ju svultit ihjäl redan. F*n att vi inte tänkte på det igår när vi VAR till S-vall. Men jag visste förstås inte då att det skulle vara stängt. Verkar inte säljas någon mat i typ Ånge eller Bräcke heller...
Suck och suck

Orka läsa... nån..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0