-måndag-

Är i H-sand igen. Det blev en kortdag idag. Passade på att gå en promenad i det fina vädret när jag kommit "hem". Kändes skönt och nyttigt. Köpte en pocket när jag var och handlade som jag började läsa, tog en paus för middag och en bulle som min goa "hyresvärd" bakat och fortsatte sedan läsa lite kurslitteratur som faktiskt var riktigt kul och intressant att läsa! Somnade dock mitt i nånstans fast jag försökte låta bli. Försökte vakna med det gick inte, till slut slängde jag mig ur sängen och gick på toaletten och sen dess har jag hållt mig vaken. Det blev ju så tidigt i morse, Daniel klev upp 4.15 och min klocka ringde 5.00.

Har nu sökt lite information om hur man söker examen och vad som behövs till det. Måste nog ringa några samtal och ta reda på om och hur jag söker flera examina... Tänkte att om jag har möjlighet till det så kan det kanske öka chanser till jobb, men jag vete 17 om jag skulle våga ta på mig ett lärarjobb egentligen. Men man vet ju aldrig, jag har ju som sagt chansen isåfall då. Annars är det personbevis och intyg på betald kåravgift som man måste fixa, men det är väl inte så besvärligt. Nu tänkte jag avsluta kvällen med resten (?) av min pocket. Har bara ett pass imorgon, 10.15-12.00 så det blir sovmorgon. Men idiotiskt att inte ha fulla dagar när man ändå är här. Är desto värre att sluta 17.00 på torsdag, det blir så sent innan man är hemma då... På onsdag är vi några stycken som ska ut och äta, det blir nog skoj. Jag personligen känner inte alla och några lite mindre och några desto mer men jag tror det blir mysigt.

Hoppalong folks'

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, det är så svårt att hindra Mira från att hoppa på alla som kommer, vet inte hur man får bort det, för det är ju den enda problemet typ. Fredriks yngsta väger ju typ lika mycket som Mira och när hon hoppar på han så hoppar hon typ ner han. Vi skulle vilja ha fortsatt att gå på specialsökkursen vi med, men nu ska jag ha bebisen och vi hinner heltenkelt inte med oss alls, men Mira älskade verkligen den kursen. kram kram

2009-04-21 @ 11:22:15
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0