whoho!

Jag överlevde, JAG VANN! Eller jag gör det efter lite kompletteringar. Den gick igenom med andra ord! Överlevde även opponeringen. Examinatorn menade att vi hade en "livlig respondent" och det var ju milt beskrivet. Hon skyllde helt ifrån sig allt, på handledare, sjukdom, för stor studie och jag vet inte allt. Men vi gjorde det vi skulle och fick godkänt som opponenter i alla fall.

Var på kurs igår också. Det var sista gången vi kunde vara med i denna omgång eftersom jag är på skolan nästa vecka med. Men vi kör igång igen sedan. Så lätt slipper hundfröken oss inte, minsann!

Nu är jag lite trött, klockan har ringt 6.00 två dagar och i går blev det sent innan vi kom hem. Och med all nervositet och spänningar som varit så sover jag nog gott inatt. Tänkte orka se Grey's Anatomy och äta lite välförtjänt choklad också.

Hoppalong

Kommentarer
Postat av: Nillah

Jag & Lillgubben har ju gått kurs hos Hundfröken sen han var 4 månader & vi är kvar ÄN =0)(Han blir ju 2 år nu i maj)Så oss blir hon inte av med i första taget ;0P Men hon får ju skylla sig lite själv också för hon är ju så förbaskat rolig & go den där hundfröken =0)



Vad skoj att det gick bra med examensarbetet =0)

2009-04-16 @ 22:19:41
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0