Grr...

Igår när jag skulle på jobbet blev det lite brått, så jag tänkte jag tar bilen. Det var bara det att det inte fanns några bilnycklar till den bilen som var hemma. Gissa var de var nånstans...! Jo, i D:s jacka. Efter en arg, och snabb, prommis kom jag till jobbet några minuter för sent. Karlar!


Nu är kylskåpet trasigt också. Grr, igen.


Imorgon är det jobb till kl. 12, sen ska jag till stan och shoppa lite. Jag har ALDRIG varit i stan så snart före jul, men lönen kommer ju då och jag vill gärna köpa något nytt att ha på mig till jul och nyår. Ska inte köpa NÅGRA julklappar. Utom kanske en. En liten en...


Sen är det JULLEDIGT! Ska njuta av att vara "ledig" och jobba som tusan i huset, men inte alla dagar dock.

Vi har nu suttit och "byggt" ihop bilar på nätet. Shit vad BMW har fina bilar, som t.ex. 330iXD eller 535iXD, men dyra som satan. Tänk vad skoj att få välja precis hur bilen ska se ut och vara och vilken färg och utrustning, bara man slapp betala... Då kunde man ju ta flera som man kunde byta med... Det skulle vara skoj.

Nä, vi klär nog granen imorgon istället. Måste snart gå och lägga mig nu, kl. 6.00 imorgon bitti ska jag vara i skorna och på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0