Fler timmar på dygnet

... det skulle allt behövas ibland. Var till S-vall igår och handlade och kikade lite. Kollade bland annat på kameror, till mamma och till oss. Då hittade vi en som vi blev så in love med så vi tog och köpte den bums. Den var iofs dyrare än vad vi hade tänkt att den nya kameran skulle vara, men... Den är ju så jävla bra helt enkelt! Ni ska få se underbara bilder, och jag menar bara smarta funktioner och knappar... Se, jag blir ju alldeles till mig..!

Imorse var jag till Maria och hjälpte till med barnen för J skulle på dagis och Micke var inte hemma. Skulle dit till 7.45 och när jag skulle ta V70 så var den stendöd, zero batteri. Tur så var mamma hemma och skulle inte åka förrän vid 10 så jag kunde ta Lancern istället. Så då fick Sara vara så duktig och sätta bilen på laddning under dagen och det gick ju bra efter lite guidning av D per telefon. Vi ska även hämta J på dagis i eftermiddag. Ska bli kul att se hennes reaktion, tror inte hon vet om det heller. Hmm, man kanske borde ta prommisen nu då så man är klar när D kommer hem, för vi måste åka direkt!

Ikväll bara måtte det bli kurs, annars åker jag dit ändå! Ska höra mig för med sms tror jag så jag vet säkert! Imorgon blir det lite jäktigt också, ska göra nån intervju till uppsatsen och kanske gå på mera kurs med hunden och så vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0