Väldans många ungar

Såg på tv4:s "Familjen annorlunda" igår... Oj oj oj säger jag bara. Jag menar en unge - jobbigt. Två ungar, borde alltså vara ungefär dubbelt så jobbigt. Alltså borde 10 ungar vara si sådär hundra gånger jobbigare... väl?  Jag menar hinna "passa" alla och ge egen-tid till alla. Det kan säkert vara alldeles underbart också, ingen behöver väl nånsin vara ensam, alltid finns någon där, mamma, pappa eller något syskon. Men ändå... själv tänker jag bara ha två - max - om ens några ungar... Och de var så unga, 35-36 och 8-10 barn, då ligger man i... eller hur man ska uttrycka sig. Kul att se att de klarade det fint i alla fall. Verkade inte så väldans kaotiskt,  har sett värre med färre ungar!

Imorrn är det kurs för herr Hund och mig! Herr Hund är tyst och ligger still - jag kanske borde ta tempen på honom??

Kommentarer
Postat av: lina

haha, men det där va väll inget svar heller...gick vi tillsammans i högstadiet på fränstaskolan?? tycker då det ser ut som dig men ja kanske ha vansinnigt fel. :)



kul att du pluggar, vem du än är :), ja studerar till beteendevetare jag och det är party kul. enda krukset är att ja vill läsa ett x antal utbildningar till. svårt att begräsa sig.

2009-02-03 @ 12:03:46
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Marie

Såg inte programmet men borde kanska för jag kan få halv kaos med 2 barn. Vilka dessutom är allt annat än små nu för tiden... ;-) Jaja så kan det vara!



Marie

2009-02-04 @ 18:32:44
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0