Varg!?

Det verkar högst troligt vara vargspår jag såg! J hade kört skoter uppemot Gimbergen på kraftledningsgatan och hade "stött på" en stor varghanne. Han var typ 20-30 meter ifrån den! Då börjar man tänka kan jag säga. Jag menar, hur långt efter vargen (?) gick jag, en timme, en minut? Vi åkte efter spåren en bit med skoter och de vek av mot skogen, upp mot bergen och vi såg inga spår någon annan stans heller. Funderar på om den varit ner till Ljungan och druckit vatten, men den har ju (om det nu är Den) gått ett par hundra meter ifrån vår och nåra andras gårdar. Det är ganska nära kan jag tycka... Vi tänkte hålla lite koll nu ett tag för att se om spåren kommer tillbaka. Men jag vet inte om man törs gå just i skogen nu, absolut inte med hundarna lösa i alla fall!

Akta er, akta er för ULVEN!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, varg alltså ? liiiite läskigt kan jag tycka ...

ta det försiktigt när du är ute å traskar i skogen kusinus

2009-02-13 @ 19:49:49
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0