Fridag...

... eller fredag, det är som man vill det.

Intensiv dag, det känns som att det blir så allt oftare konstigt nog, eller så är det jag som börjar bli gammal... Klev upp med en hejdundrande huvudvärk, gjorde frukost (ägg och bacon + vatten med två brusalvedon) och tog sedan hundarna på en promenad. Lekte med Pajas till D kom hem, så duschade vi och for iväg till Sundsvall. En snabbis tänkte vi, men kom hem vid 18 och då var det bara att ställa sig och baka tårta och dumlemuffins med mammas nya spis - den verkar helt ok! Pajas låg som klistrad vid mina hälar HELA tiden. Undrar om han tyckte jag var borta länge?

Fick tv-spel av D och då vi skulle spela så funkar inte dosfan. Så det blir till att fara in med den på Gamestop då. Suuuuck!

På söndag ska jag iväg och se hur specialsöket funkar och kanske blir det en sådan kurs för Pajas och mig. Får se, men jag ska nog hoppa på lydnads- som går på torsdagar iaf... Blev så sugen på att gå kurs, men vi var bara två som ville gå den nya lydnads- resten ville gå specialsök men det kan ju hända det är bra också.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Hej!

Blev bara en snabb prat när jag såg dig i lunchrummet härom dagen... Hoppas du kände igen mig... =) Om inte annat så kan du hoppa på mig nästa gång så får du veta VEM jag är... Kram

2009-01-25 @ 10:21:32
URL: http://mamslovesdesi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0