-måndag-

Ohoy, nu börjar det dra ihop sig här. Veckan kvar bara... Exciting! Jag far på onsdag till skolan, och så är det halva onsdagen och torsdagen kvar. På fredag är det bara lite lajlaj...! Sen kan jag åka hem och känna mig duktig. Ska försöka ringa en del telefonsamtal för att få klarhet i vissa grejer dessa dagar bara... Suck, inte det roligaste.

Igår var det en härlig dag, i princip hela gänget var hemma och vi firade morsdag. Mor i fråga fick härliga presenter och härlig mat och det var jättemysigt tycker, om varmt ändå... Vi gick en promenad med hundarna på kvällen och de fick bada av sig i en bäck. Pajas gjorde som han brukar; går ner, grymtar och lägger sig ned i vattnet. Ser omåttligt skönt ut en sådan varm dag. Han är smart som kyler sig i ljumskar och "armhålor"! Vi hade på lördagen ställt ut en balja med vatten som Ella skulle kunna bada i lite senare... Men gissa vem som kröp ner...?



Sen skakade han av sig vattnet på Ella som inte blev så jätteglad...



Härlig helg, förutom den dumma **vla förkylningen jag har dragit på mig... Jag menar FINNS det nåt jobbigare än att vara förkyld i värsta sommarhettan...? Tack och lov känns den lite lindrigare idag. Hoppas min rödfnasiga näsa blivit len och rosa igen lagom till fredag...

Kommentarer
Postat av: Reneé

Men, vilka härliga bilder på hunden !!!!!!!!! Klok vovve...

2009-06-23 @ 18:05:20
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0