-konstigt-

Förra inlägget gjorde jag imorse vid 9 eller nåt men det fanns inte med. Men nu gör det det i alla fall.

Vi fick tillbaka uppsatsen för någon timme sen, med i pincip bara formaliaändringar... Bra eller dåligt? Man undrar ju lite över om innehållet verkligen är SÅ bra att det inte behöver kommenteras, varken åt det ena eller andra hållet?? Jaja, nu är det bara att ändra, ladda upp och sedan hålla tummen i drygt två låååånga veckor!

Förresten, här hemma är det KAOS. Då tiken är i höglöpet (förmodligen i alla fall) så kan hundarna typ inte vara inne, eller ute, samtidigt. Det flåsas och gnälls och skälls oavbrutet. Just för tillfället är en hund uppe och en nere och till råga på allt så sover de båda två. Genomförbart eftersom det finns en grind i trappen. Inte så roligt att det måste vara så, men så blir det ett tag tills det är över - för denna gång! Pajas brukar få vara ute men han tycker inte att det är något kul att sitta på bron så väldans länge. Det märks när han börjar hoppa på dörrhantaget... Fast jag kanske inte heller skulle tycka att det är kul att sitta ute alldeles ensam med en leksak och en pinne i X antal timmar...

Kommentarer
Postat av: Nillah

Svar till Sara: Man vet ju inte vad det kommer att bli av detta... Jaa han är ju ett litet charmtroll min Lillgubbe =0) Han är en väldigt speciell liten varelse kan jag säga... Din Pajas är en riktig söting tycker jag!!

2009-03-25 @ 09:49:55
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0