-torsdag-

Då är jag tillbaka i Härnta då. Har hunnit varit hem en sväng och varit sjuk också. Vi bestämde att vi skulle fokusera på uppsatsen denna vecka istället så jag skulle ändå ha åkt hem. Men träffas kunde vi inte förrän idag ändå, men det verkar ju funka ändå. Satt och väntade på vår handledare i 1,5 timme idag... Då hon satt och väntade på oss en våning ner ungefär lika länge. Kontentan av detta är då - missförstånd till tusen. Men det var ICKE vårt fel iallafall. Det spelar mindre roll då vi fick vår handledning till slut ändå. Nu blir det race denna och nästa vecka, sen så!

Igår var vi ju på specialsök sista gången och gick kanonbra såklart. Han fixar tydligen till och med att sitta själv och vänta medan jag går runt bordet och ställer i ordning och ger honom klartecken. Mycket intressant utveckling...! Så nästa vecka väntar som sagt en helt ny grupp så jag är lite nervös ska erkännas...

När jag var och tankade förut så uppdagades det att jag är en dum blondin ändå...! Eller kanske har det varit så hela tiden, har jag bara blundat för det? Jaja, knappar eller inte så kom 95-oktanig bensin in i min bil ändå. Skyller på att det inte funkar på samma sätt i Härnösand som i övriga landet... Helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0