För en gång skull...

Bara en gång...

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter: Sara Elisabeth
Smeknamn: Tja, älskling för somliga...
Låt som du sörjer till? Hmm, kommer inte på någon speciell. Det finns många fina som man kan snyfta till.
Beroende av: Godis? SNÖ
Vem behöver du mest just nu: Daniel, så att huset blir klart :p
Vad tror folk om dig? Att jag är tråkig.
Stämmer det? Ja, emellanåt så. Men jag längar efter att få ha roligt också.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är duktig ;)
Vad säger du för att imponera på någon? Jag behöver väl inte göra något för att impa... eller?
Hur imponerar man på dig? Man gör som man själv tycker, inte som alla andra.
Brukar du skratta för dig själv? Jadå.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag önskar mig pengar istället för saker".
Vilken är din favoritmålning: Den har jag inte sett än.
Var bor du? Hos mamma.
Trivs du där: Jadå.
Äger du några converse: Va?
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Nää, bara "salongsberusad". Hehe.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: För många apelsiner ger prickar i armvecket men annars inte.
Har du haft sex idag: Nä, inte än.
Hur svarar du i mobilen: Ja, Sara?
Vem ringde du senast? Daniel?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vad ska vi köpa för present?"
Antal timmar sömn inatt: 8.
Sov du ensam: Nej.
Tycker du om din pappa: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja, lite för mycket i tid.
När mår du bra: Då det är -5°, snö och soligt ute.
När blev du fotad senast: Öhh... nyår?
Hur känner du dig nu: Redo för dagens bravader.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart,brunt,grått och någon färgklick ibland.
Vad tycker du om fötter: Att det ser olika ut.
Är du smart: Tydligen lite i alla fall.
Var du aktiv i skolan: Jaa...?
Vad saknar du: Nisse
Hade du en bra kväll igår: Tja, ensam i soffan. Helt ok.
Favorit dryck på morgonen: O'boy eller mjölk.
Rakar du benen: Sometimes. Under sommarhalvåret i alla fall.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring 22. Beror på TVprogrammen.
Är du blyg? Lite, men jag brukar kunna lägga det åt sidan när det behövs.
Sysslar du med någon idrott: Näe, rider ju inte längre och jag tror inte promenader räknas.
Vill du hellre ha mail än brev: Hade gärna tänkt mig ett brev för omväxlings skull.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte kärlek, men någon sorts attraktion däremot.
Har du spytt offentligt: Nää.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Snacka skoter och bil förmodar jag.
Är du nöjd med ditt liv: Nej, jag har inte kommit någon vart känns det som.
Är du bortskämd: Nej, det vill jag inte påstå.
Vad gör du i morgon: Snickrar.
Vad är det värsta du vet? Känna att ingen bryr sig om en, att känna sig ensam. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oftast ingenting.
Vad behöver du just nu? Ett färdigt hus.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tycker inte att kändisar så ofta är bra förebilder... Kanske Magnus Samuelsson då!
Vad längtar du till? Inflyttning.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Hmm, de få jag har är väldigt bra.
Vad använder du för shampoo? Redken Extréme.
Vad är det finaste du fått? Några smycken av Daniel.
En speciell dag du minns: Då jag träffade Daniel för första gången, i mars 2001.
Hur gammal är du: 25
Tycker du om någon just nu: Ja, alltid.
Om fem månader: Har jag ett jobb och vi har kommit en bra bit längre i huset.
Du samlar på: Kilon...
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen!
Gillar du golf: Sporten, nej. Bilen, tja, en Golf4 då.
Vilken tid gick du upp idag: 6.50
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Ligga i soffan och se på TV.
Är det okej att gråta: Jadå, men jag gör det sällan.
När grät du senast: I lördags då jag låg på backen och hade satans ont i mitt knä.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nä, men det har hänt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fixa till huset lite kvickt och sen spara en del till annat.
Bär du glasögon eller linser: Ingetdera, förutom solglasögon om det är soligt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 8.00-9.30. Det beror på.
Har du piercing: Har ett hål i örat.
Vill du gifta dig: Vet inte, kanske nån gång.
Vill du ha barn: Jag tror det...
Solar du ofta: Händer om sommaren om jag har tid.
Är du bra på att laga mat: Ja, det tycker jag.
Gillar du att dansa: Ibland.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Typ inte alls...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ägglikör eller pecannöt/kola.
Tror du på ett liv efter döden: Ja, men inte ett sådant man lever idag.
Tycker du om sushi: Usch, nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Vad som helst, bara det är gott!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, inte nu längre...
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag gillar inte att gå dit för det. 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det, eller båda kanske...
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nähe!
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Genom eld och vatten, med Sarek.
Vad gör du på helgerna: Snickrar...

Kommentarer
Postat av: Kusinus

jag snor den där av dig :)

2009-03-27 @ 15:51:13
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Kusinus

jag snor den där av dig .. hihi.. listan alltså :) kramen

2009-03-27 @ 15:51:50
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Åh, tack så mkt. Aaaa, han är helt klart en skönhet Ebbe pojken! :) Trivs så bra tillsammans med honom.

2009-03-31 @ 20:48:59
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0