Kolla

Kolla kolla kolla. Hoppas hoppas hoppas.

 

Tog "mod" och tid till mig och ringde kusinus igår. Det käkndes som förr tycker jag att prata... Fick en bubblande känsla i magen och ville bara börja ASGARVA... HUR kan det komma sig...!!?... Och vi ska dit på lördag, trevlans! När vi ändå åker förbi liksom, är ju inte så ofta direkt.

Annars är det full rulle. Jobbar, jobbar, jobbar. Har väldigt mycket just nu känns det som, man håller ju fortfarande på att jobba in sig med både barn, kollegor och föräldrar och allt annat + att jag har lite andra bollar i luften. Det innebär att jag är borta en del på kurser och föreläsningar samt andra träffar. Har ju även arbetplatsträffar på kvällstid och vi har precis haft föräldramöte. Men samtidigt är det roligt att träffa lite folk och det behöver jag ju öva på... Att vara social. Om några veckor åker vi på Helsingforskryssning, längtar längtar längtar. Måste fylla på spritförrådet, hehe...

Funderar på att börja hundkurs igen, vi längtar båda två. Men jag måste kolla i plånboken först...

Tjingeling by now


Kommentarer
Postat av: Therese

Heej Sara! Det var verkligen längesen, halka in på din blogg av en slump, hoppas allt är bra med dej=)

2009-10-25 @ 22:17:46
URL: http://piecesofmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0