Uj

Uj, uj.

Igår och idag har vi firat födelsedag med massa tårta och fika, stackars oss... Igår åt vi en riktigt god brakmiddag och sedan som sagt ett fullt bull- och kakfat och en stor tårta till det. Det slutade med jäsning av mätta magar framför TV:n så snart alla gäster hade farit.

Idag kom ett lass ved som ska travas in, imorgon kommer ett till. Har vi tur blir en del gjort på vinden imorrn också.

Och jag har hittat min drömälskling, men jag tror tyvärr inte att det är så smart att genomföra drömmen. Antingen får D eller jag mycket, MYCKET dåligt samvete. Så det kommer i och för sig inte att bli bra hur jag än gör... Synd man inte är gjord av pengar så jag kunde göra D nöjd också.

Jaja, man grämer sig ett tag, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0