Gjorde sta'n

Vaknade inte frisk från förkylningen, men efter lite velande så kom vi oss iväg på MC-skoter-ATV mässan på Nordichallen. Shoppade för första gången på mässa; ett ryggskydd som jag tittat på förut. 200 spänn mässrabatt. FYND!

Handlande tyvärr en del annat oxå i staden, tex en 1200:- vind/skaljacka för 360 spänn. FYND! och lite annat. Kanske en sportBH som passade jättebra när jag kom hem. Inte. En väldigt dyr sådan också (inget fynd direkt). Tydligen måste man prova kläder innan man köper dem om man ska veta att de passar. Ja, man lär så länge man lever.

Men man kan ju inte vara annat än nöjd med flera fyndpriser på en och samma dag. Brukar annars ha lite svårt att lyckas med sånt. Är hemskt grymt besviken att det inte på hela mässan inte fanns en enda LYNX mössa! Skäms! För att avsluta med något positivt så var det lite roligt att se skotercross-"uppvisningen" de hade. Och mycket roligt var att se ungdomarna som körde trial 80cc-125cc. De var så himla duktiga, pojkarna. (Ja, var var flickorna nånstans? Lär sig sticka eller?) VARFÖR höll inte jag på med nån sån sport??? Kanske inte för sent ännu, snart kommer nog jag och Lynxen på crossbanorna...

Kommentarer
Postat av: Reneè

Tack snälla du för din kommentar !!!! Och jag hoppas o tror att folk som jobbar i kök o lagar mat till andra ska fatta att det är viktigt att försöka göra Bra mat !!!!!

2010-03-30 @ 00:43:26
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0